Goddagens

Ja förlåt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen, men tycker att det inte är så roligt längre, skriver när jag känner för det helt enkelt..


Jaja, i fredags så åkte jag hit till stockholm, för mamma har flyttat hit nu, sen när jag kom fram så gick vi och käkade go mat sen så drog jag och mamma ut och kollade på när mammas farbror spelade, rät så kul faktiskt :) och igår så gick vi och kikade lite, idag har det inte hänt så mkt, mamma jobbar satt, men var ut en sväng förut med Theo och Tomas, skönt att komma ut, och har precis läst lite teori, tappat lusten totalt men men....ska kanske plugga lite på datorn senare, orka inte gö nått just nu. Kommer hem på fredag iaf och då tänkte jag gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0