Godkväll





Ja idag har jag varit hemma för det är så många lärare och elever som är sjuk nu, dom har magsjuka! så känns lite äckligt att vara där just nu, men jag har inte heller mått så bra, min mage var lite konstig igår kväll men är bättre idag :) Men har pluggat en massa teori istället idag, och det går och känns jätte bra :) Så känns verkligen som att jag ska få till det den här gången ;) Ska ha teori-prov på tisdag halv 9 på morgonen så håll tummarna för mig :) Aja, tänkte lägga mig i tid ikväll men är inge trött alls så kommer inte att gå =/ Aja, ska försöka lägga mig om en stund :)
Godnatt allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Carroo

Ja håller tummarna för dig :D<3

2011-02-18 @ 07:51:30
URL: http://carroovklnd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0