Mor o dotter-dag



Hehe nästan iaf :) Vi var i stan hela för-middagen till kl 1 ungefär sen åkte vi hem för hon började jobba kl 3 :P Hittade jätte fina kläder/saker ,mamma ska ju på nån fest om en vecka eller nått och då kollade vi om vi hittade nått fint till henne ,hittade två jätte fina tunikor till henne ,men hon köpte inget ,tro hon ska göra det till helgen ?

Anyway så köpte jag en bh ,brun utan sol ,byxor och armband :) Nöjd .Sen så åkte vi och kollade på jätte fina saker ,efter det så handlade vi mat och tog ut min biljett hem :P Köpte även en jätte fin växt som mamma ville ha ,blev en tidig mors-dag present ;) Aja.....

Jag fick laga mat idag eftersom mamma jobbade och Tomas och Theo kom hem efter 5 nångång ,det vart blodbudding eftersom jag inte kan göra nått avancerat förutom min goa soppa då :P hehe
Efter det så spelade vi lite Wii-spel medans vi väntade på mamma.Slutade för en stund sen nu ,för våra spel-doser fick slut på batteri xD men mamma hade ändå kommit hem då satt :) 

Igår kväll så satt vi bara och degade framför tvn ,sen så ringde jag carro ,vi surrade ett bra tag där :) skönt att prata lite med dej.
A ,Ha en trevlig kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0