Jobb ,stan ,carro och städning.....



Ja så såg schemat ut idag :D
Jag och carro gick runt på stan och kollade lite ,skulle kika på nån vårjacka ,men det vart ett par skor som fick följa med hem haha ovanligt att man köper annat än planerat! *NOT* aja
Sen drog vi hem till mej käkade pizza ,efter det så satt vi vid datorn ett tag ,jag fick nån jävla ryck att börja städa karderoberna ? xD haha ,vart 4-5 stora svarta sopsäckar till slut med kläder och diverse' . Men har självklart kvar en hel del kläder oxå ,som jag inte troddefanns ,för trodde jag var helt klädlös men icke ;) hehe
Ja just nu sitter carro i sängen med sin dator och jag här :) Ikväll blir det filmmys:)




Cy'a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0