Kvälls inlägg =)


Glömde berätta förut varför jag drog ut en tand ,det är för att jag har haft en infektion i den ,plus hadde jag nästan inga rötter kvar i den ,då var det lika bra att ta bort den ,för skulle bara va till besvär i framtiden ,sa tandläkaren iaf :) Skönt slipper få ont i den igen!

Måste bara berätta att den där cheesecaken som jag och Mathias gjorde vart jätte god =D MUMS asså! Vilken tur att han kom på ide'n annars skulle jag aldrig gjort den :) Cheesecake är nått vi kommer att göra många gånger ;D Glömde att ta kort på den ,får bli nästa gång istället :)






Svara på vad ni vill se mer utav i bloggen .

*
Bilder

* Dagens outfit

* Eller annat förslag

Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

Har utsett en vinnare av veckans blogg nu, gå in och kika om det blev du!



Mer bilder :) dagens oufit är alltid kul de vill ja börja med men har ju ingen kamera som ja kan använda mig av :/

2010-12-17 @ 18:34:04
URL: http://carroovklnd.blogg.se/
Postat av: Mamma

Allt så klart <3 Kram

2010-12-17 @ 19:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0