Hello hello



Imorse så vart jag hos tandläkaren och drog ut en tand ,myys . Men var inte så jävla mysigt sen när bedövningen sluta värka ,fyfan ,har fortfarande ont :(  Efter det har jag och Mathias bara legat och funderat vad vi ska göra och kom på att vi skulle göra en Cheesecake ;D MUMS! Gick super bra att göra den ,så ikväll ska vi äta de och kolla på en film kanske :)
Imorgon så ska jag till skolan och va på julkommit'e :) niice de . Vi ska göra en massa roliga grejjer ,tex lärarna ska få bjuda på sig själva osv ;) haha , och jag ska få stå i ett bås som kallas "SNUSKET" ;) det innebär att den grupp som kommer till mig ska få stoppa in handen i ett hål och gissa vad det är ,asså dom ser inte vad det är ,i hålen kommer att innehålla massa "gosaker" som man bruka ha på julborden :) Kuuul kommer det att bli iaf :)

Aja ,höres senare kanske :)

Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

Usch vad hemskt att dra en tand! Varför behövde du göra de? :(

2010-12-16 @ 18:50:34
URL: http://carroovklnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0