Fredagsmyys :)



Godkväll allesammans :)



Ja idag så var jag på skolan ,hade jätte roligt ,framför allt när lärarna bjöd på sig själv ,haha grymt kul va det! Skrattade hela tiden typ ;) Efter det så gick jag och Emma till Mathias körskola ,han skrev in sig och började boka en massa ,bra det :) Efter det så beställde jag och Mathias en pizza som vi delade på. Sen så drog vi hem.
Ikväll kommer vi bara ligga och mysa till en massa filmer :) Den första vi ska se är "The Town" ska bli spännande eftersom jag har velat sett den ett tag nu :)

Imorgon tänkte jag lägga in lite bilder ,men ska dra nu ,Ha en trevlig fredags kväll allihopa så höres vi imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Mycket fin blogg! Ha en najs kväll :)

2010-12-17 @ 22:15:24
URL: http://ellinorslife.blogg.se/
Postat av: amanda

Låter som en trevlig fredag :)

2010-12-17 @ 22:59:37
URL: http://amandaajohansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0