1 april =)


Tjenixen det var längesen :P



Har inte riktigt orkat bloggat nått  på ett tag ,men ska försöka skärpa mej nu ;P Hehe

Ja nu har jag äntligen fått lov iaf ,så skönt! :D Idag så klev jag upp runt 1 ,hade ett påskägg utanför min dörr ,mums :) Men är inte längre sugen på godis ? :S Men det är ju positivt ,jag som vill gå ner i vikt :P haha.
Anyway ,igår så var jag på praktiken. Efter det så gick jag runt på stan med carro ,fick en jätte fin bukett av henne ,har tagit kort på den så ni ska få se :D Hon har gjort den själv ,skit duktig!



Kommentarer
Postat av: CarolineViklund;)

HAHA så där ska den inte se ut:P hehe men aja x)

2010-04-01 @ 14:44:53
URL: http://carroovklnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0